مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-08اقتصادي

تامین گندم کشور برای 7 ماه آینده


معاون وزیر جهاد کشاورزی از تامین و ذخیره حداکثری گندم در کشور خبر داد و گفت: ماده اولیه تولید نان یعنی گندم تا خرداد ماه سال آینده پاسخگوی مصرف کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید سعید راد در هفتمین همایش صنعت آرد ایران، با اعلام اینکه کشاورزان، آسیابانان و نانوایان، سه ضلع تأمین نان مردم کشورمان را تشکیل می دهند که محصول فعالیت آنان گرمابخش سفره 85 میلیون ایرانی است، افزود: نان بیشترین نقش در سفره خانواده ها و تغذیه مردم کشور دارد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه اطمینان خاطر از موجودی ذخایر کشور در سال های اخیر بی نظیر است، اظهار داشت: مساله مهم در این مقطع زمانی، موجودی ذخیره گندم کشور است که به حداکثر میزان ممکن تأمین و ذخیره سازی شده است.

به گفته وی، سایر کالاهای اساسی نیز از ذخایر مطمئنی برخوردار است.

راد، رشد 2.

5 برابری قیمت خرید تضمینی گندم در سال 1401 را اتفاقی مهم و مؤثر در زنجیره تأمین این محصول اعلام کرد و گفت: امسال بیش از 83 هزار میلیارد تومان به حساب گندمکارانی که محصول خود را به مراکز خرید این شرکت تحویل دادند واریز شد که یک هزار و 583 میلیارد تومان نیز از مجموع پرداختی به گندمکاران در پنج سال گذشته بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین گندم کشور برای 7 ماه آینده

تامین گندم کشور برای 7 ماه آینده