مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-08ورزشي

واکنش عضو شورای شهر اهواز به فوت دانشجوی پزشکی مضروب


رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر اهواز با اشاره به فوت دانشجوی واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پی حمله سارقان در پارک ساحلی کیانپارس، - خواستار استقرار نیروهای انتظامی برای ایجاد امنیت در این پارک شد.

احمد سراج در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید تعدادی از اعضای شورای شهر و عوامل شهرداری از پارک 42 هکتاری ساحلی کیانپارس، اظهار کرد: پوشش گیاهی و وسعت این پارک بسیار خوب است اما از نظر مبلمان شهری، سرویس های بهداشتی، زیبایی های پارک، وسایل بازی کودکان، امکانات ورزشی و روشنایی مشکل و نواقصی دارد که تذکر داده شد هر چه سریعتر این مشکلات اصلاح شوند.

وی افزود: حضور زیاد عرضه کنندگان قلیان در این پارک مشاهده شده است به گونه ای که اکثر نقاط پارک را در تصرف خود درآورده اند و این محدوده به پاتوقی برای این افراد تبدیل شده است.

رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر اهواز گفت: عوامل شهرداری، پشتیبانی نکردن نیروی انتظامی برای برخورد با عرضه کنندگان قلیان را عنوان کرده اند و عوامل نیروی انتظامی نیز گفته اند علاوه بر شهرداری باید بهداشت نیز از این مساله شکایت کند.

سراج با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی نیز باید در این زمینه ورود کنند، عنوان کرد: با توجه به اینکه عرضه قلیان در کنار مخاطرات فرهنگی و اجتماعی، بهداشت جامعه را به خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عضو شورای شهر اهواز به فوت دانشجوی پزشکی مضروب

واکنش عضو شورای شهر اهواز به فوت دانشجوی پزشکی مضروب