مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-08اقتصادي

استقرار کشتی اوشنیک در عسلویه / تولید گاز از فاز 11 در زمستان


خجسته مهربا اشاره به اینکه تولید فاز 11 در زمستان عملیاتی می شود گفت: خوشبختانه کشتی غول پیکر اوشنیک را تحویل گرفتیم و در منطقه عسلویه مستقر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای مهر، محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت امروز در حاشیه مراسم اولین کنفرانس بهره دهی چاه ها در جمع خبرنگاران اشاره به مشارکت شرکت های دانش بنیان در افزایش بهره دهی چاه های نفت و گاز اظهار کرد: براساس مصوبه شورای اقتصاد و اقدامات چندین ماه گذشته به ویژه از زمان دولت سیزدهم مقرر شد که یک ظرفیت حدود 700 حلقه چاه کم بازده به ارزش 500 میلیون یورو در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار بگیرد به طوری که هر شرکت می تواند در بازده زمانی سه ساله پنج حلقه چاه کم بازده را به بازده حداکثری برساند.

وی ادامه داد: با بیان این که بیش از 40 شرکت دانش بنیان پایان مراحل ارزیابی را سپری کرده است و به زودی قراردادهای متعدد با شرکت های دانش بنیان در این راستا منعقد خواهد شد، گفت: هر کدام از شرکت های دانش بنیان لازم است که با شرکت های خدمات دهنده فنی چاه ها همکار شوند و امکانات در اختیارات آنها قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر نفت کرد: از ظرفیت تبصره 18 قانون بودجه 1401 و همچنین از ظرفیت مالی و ضمانت نامه های صندوق پژوهش و صنعت نفت برای دریافت تسهیلات استفاده خواهیم کرد و به طور کلی هر نوع همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار کشتی اوشنیک در عسلویه / تولید گاز از فاز 11 در زمستان

استقرار کشتی اوشنیک در عسلویه / تولید گاز از فاز 11 در زمستان