مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-08سياسي

حسینی: جوانان معترض صف خود را از دشمنان خارجی جدا کنند


نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به دختران و پسران جوان گفت: اعتراض و انتقاد خود را در چهارچوب قانون و منطق و به صورت مسالمت آمیز بیان کنید و صف خود را از عوامل دشمنان خارجی جدا کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی حسینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات وزیر صمت در جلسه بررسی استیضاح او مبنی بر اینکه ضعف ها و کاستی ها را می پذیرم و ان شاءالله با کمک مجلس و نمایندگان و برطرف خواهم کرد ، گفت: ما هم از اینکه مجلس صلاح را بر این دید که ایشان همچنان سکاندار وزارت صمت باشد ناخرسند نیستیم، اما امیدواریم آقای وزیر این اعتماد دوباره مجلس را غنیمت بشمارد و کاستی ها و معایب موجود به ویژه در حوزه فولاد را برطرف کند.

وی در ادامه یادآور شد: مدت هاست که به ما قول داده اید که برای تداوم عملیات فازهای 4 و 5 به شرکت فولاد آذربایجان میانه بیایید و کمبودها و مشکلات این شرکت را از نزدیک ببینید،، لذا درخواست داریم هر چه زودتر این سفر را انجام دهید.

نماینده مردم میانه عنوان کرد: نمایندگان میانه یک سال پیش طی نامه ای به وزیر راه ایجاد محلی برای مسافران میانه ای در کنار اتوبان زنجان به تبریز را داشتیم که وزیر هم دستور دادند اما با گذشت یک سال اداره کل راهداری استان زنجان همکاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: جوانان معترض صف خود را از دشمنان خارجی جدا کنند

حسینی: جوانان معترض صف خود را از دشمنان خارجی جدا کنند