مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-08سياسي

انتقاد عضو شورای شهر از عدم پاسخگویی شهردار تهران به تذکرات


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم پاسخگویی شهردار تهران و مجموعه شهرداری تهران در خصوص تذکرات شورای شهر تهران انتقاد کرد.

- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم پاسخگویی شهردار تهران و مجموعه شهرداری تهران در خصوص تذکرات شورای شهر تهران انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اقراریان در جریان یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی شهردار تهران به تذکرات اعضای شورا گفت: انتظار می رود شهرداری تهران نسبت به تذکرات اعضا پاسخگویی لازم را داشته باشد.

وی افزود: چندی پیش ما شهرداری تهران را ملزم به وصل شدن سامانه شهرداری تهران به پنجره واحد کردیم که هنوز هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده و امروز نیز قرار است در قالب این طرح شهرداری تهران را ملزم به ارائه لایحه جدیدی کنیم.

اقراریان با بیان اینکه در ماده 83 قانون شهرداری ها آمده است که اگر یک یا چند تن از اعضای شورا به عملکرد شهردار تهران و یا معاون شهردار یا عملیات شهرداری نقد، اعتراض یا انتقادی دارند، می توانند این موضوع را از طریق ریاست شورای شهر تهران پیگیری کنند، افزود: در صورتی که این ایرادات یا اعتراضات وجود داشته باشد اعضا می توانند از طریق ریاست شورا موارد را به صورت روشن به شهرداری تهران انتقال دهند؛ البته نکته حائز اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر از عدم پاسخگویی شهردار تهران به تذکرات

انتقاد عضو شورای شهر از عدم پاسخگویی شهردار تهران به تذکرات