مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-08سياسي

مولوی عبدالحمید با سخنانش تمامیت ارضی کشور را زیر سوال می برد


عضو شورای افتای اهل سنت کردستان گفت: سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدان در این وضعیت کشور مناسب نیست و تمامیت ارضی ایران را زیر سؤال می برد.

- ماموستا عبدالرحمن خدایی عالم برجسته اهل سنت کردستان در واکنش به سخنان مولوی عبدالحمید در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسلمانان شیعه و سنی در کشور ما با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند و نسبت به یکدیگر محبت و علاقه دارند.

امام جمعه بانه تصریح کرد: دشمنان با تمام توان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند لذا نباید با سخنانی نسنجیده، آب در آسیاب دشمن بریزیم.

ماموستا خدایی با اشاره به موضع گیری های اخیر مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان، افزود: نباید تمامیت ارضی کشور توسط عالمان اهل سنت زیر سوال برود چرا که در کشورمان بین اهل تشیع و اهل تسنن هیچ مشکلی نیست و با دوستی و محبت در کنار هم زندگی می کنند و از همسایگی، ارتباط و رفت وآمد با یکدیگر خوشحال هستند و رابطه آن ها با هم گرم و صمیمی است.

وی تصریح کرد: وحدت شیعه و سنی در ایران خاری در چشم دشمنان اسلام است و مردم متدین کردستان هم با علم به این موضوع از هیچ تلاشی برای تحکیم هرچه بیشتر این وحدت فروگذار نمی کنند لذا لازم است که عالمان اهل سنت از سخنان تحریک آمیزی که باعث اختلاف بین مسلمانان می شود، پرهیز کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولوی عبدالحمید با سخنانش تمامیت ارضی کشور را زیر سوال می برد

مولوی عبدالحمید با سخنانش تمامیت ارضی کشور را زیر سوال می برد