مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-08بين الملل

موضع گروه های فلسطینی در قبال اظهارات بن غفیر درخصوص اسرای فلسطینی


روزنامه الاخبار لبنان از موضع گروه های فلسطینی درباره اظهارات ایتمار بن غفیر ، عضو افراطی کنست که قرار است وزیر دولت بنیامین نتانیاهو باشد، - موضع گروه های فلسطینی در قبال اظهارات "بن غفیر" درخصوص اسرای فلسطینی روزنامه الاخبار لبنان از موضع گروه های فلسطینی درباره اظهارات "ایتمار بن غفیر"، عضو افراطی کنست که قرار است وزیر دولت بنیامین نتانیاهو باشد، پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع آگاه در گروه های فلسطینی اعلام کرد: این گروه ها و تعدادی از رهبران اسرا تماس های فوری را در این باره برقرار و با طرح فراگیری توافق کردند که شامل افزایش عملیات های مقاومتی در مناطق مختلف کرانه باختری و اعتصاب هایی در داخل زندان ها است که احتمالا بزرگترین اعتصاب ها در تاریخ اسرای فلسطینی باشد.

این منابع اعلام کردند: تماس های گروه های فلسطینی طی روزهای آتی افزایش خواهد یافت و شامل تمام گروه ها و مسئولان پرونده اسرا در خارج از زندان ها و نهادهای حامی اسرا خواهد بود.

احتمالا تحرکات میدانی، مردمی و نظامی علیه نیروهای اسراییلی برای ممانعت از اجرای طرح ها علیه 5000 اسیر فلسطینی اتخاذ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گروه های فلسطینی در قبال اظهارات بن غفیر درخصوص اسرای فلسطینی

موضع گروه های فلسطینی در قبال اظهارات بن غفیر درخصوص اسرای فلسطینی