مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-08اقتصادي

لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران درحوزه گردشگری


فرماندار رشت با اشاره به ظرفیت های فراوان استان گیلان در حوزه گردشگری گفت: باید بسترهای مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران در این حوزه فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری رونمایی از پوستر اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان برگزاری چنین نمایشگاه ها و همایش هایی را برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری به ویژه در حوزه گردشگری با اهمیت عنوان کرد.

وی با اشاره به فراوانی و پراکندگی ظرفیت های گردشگری گیلان افزود: این ظرفیت زمینه ای مناسب برای تحقق اهدافی مانند تقویت سبد درآمدی خانوار و افزایش اشتغالزایی است.

فرماندار رشت گفت: در این زمینه باید به گردشگری شهری در کنار سایر بسترهای موجود توجه ویژه ای شود.

وی افزود: ارائه فرصت های سرمایه گذاری ذیل سرفصل های مشخص مانند گردشگری شهری، گردشگری روستایی، گردشگری دریا محور، گردشگری تاریخی و گردشگری فرهنگی در آسانی تصمیم گیری و انتخاب بستر مناسب فعالیت سرمایه گذاران، تأثیر بسزایی دارد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه زمانی امکان موفقیت در برنامه ها و بهره مندی از نتایج مثبت توسعه صنعت گردشگری وجود دارد که تمایل به اسکان و ماندگاری گردشگران افزایش یابد، گفت: با توسعه اماکن و زیرساخت های اسکان مسافران، امکان بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران درحوزه گردشگری

لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران درحوزه گردشگری