مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-08حوادث

کشف قتل و دستگیری قاتل در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از کشف قتل و دستگیری قاتل کمتر از 72 ساعت با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: به دنبال مفقودی مردی حدوداً 40 ساله با یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در شهرستان ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات پلیسی، خودروی مذکور را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان ملایر مشاهده کردند که در بازرسی از آن، جسد فرد گمشده را در حالیکه آثار ضربات چاقو و جسم سخت بر بدنش مشخص بود، در صندوق عقب خودور کشف کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با پیدا شدن جسد مقتول، مأموران تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار دادند که پس از 48 ساعت کار شبانه روزی و با شگردهای خاص پلیسی، متهم اصلی به همراه دو نفر از هم دستانش را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

ساکی بیان کرد: متهم اصلی که در مواجهه با مدارک و مستندات چاره ای جز بیان واقعیت نداشت، اعتراف کرد که به علت اختلافات مالی مقتول را که در روز حادثه به منزلش آمده با ضربات چوب و چاقو به قتل رسانده و پس از سرقت انگشتر و گردنبند طلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف قتل و دستگیری قاتل در ملایر

کشف قتل و دستگیری قاتل در ملایر