مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-08اقتصادي

ساخت فیلتر هوا، تولید دستگاه تصفیه هوا و فیلتر باکس


با شروع پاییز، همزمان با آلوده شدن هوا و اطلاع رسانی وسیع رسانه ها در مورد اثرات خطرناک آلودگی هوا و همینطور درخواست زیاد دستگاه های تصفیه هوا، - بسیاری از شرکت های بازرگانی اقدام به واردات و یا مونتاژ دستگاه های تصفیه هوا می کنند.

وضعیت حاضر نشان می دهد که بسیاری از شرکت های فعال در زمینه تصفیه هوا ثابت قدم نبوده و با استفاده از امکانات موجود اقدام به حضور در بازار دستگاه های تصفیه هوا و فیلترها کرده و بعد از مدتی بدون انجام تعهدات خود، خریداران را با دستگاهی بدون خدمات پس از فروش و قطعات مصرفی مانند فیلترهای تعویضی و قطعات اصلی دیگر بلاتکلیف رها کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت چرمه شیز، بدون پرداختن به این موضوع که علت عدم فعالیت این افراد یا شرکت­ ها چه می­ تواند باشد با مشکلی مواجه هستیم که بسیاری از خریداران مالک دستگاهی گران قیمت می باشند که به علت نبودن و یا نداشتن فیلتر عملاً تبدیل به وسیله ای بی مصرف شده است و در صورتی که فیلتری مناسب داشته باشد به وسیله ای کارآمد در مقابل آلودگی هوا تبدیل خواهد شد.

شرکت چرمه شیز تولیدکننده گریدهای مختلف فیلتر هپا و دستگاه­ های تصفیه هوا با اطلاع از این مشکل و با علم به اینکه هر کدام از شرکت های سازنده، فیلتر دستگاه خود را با ابعادی متفاوت با فیلتر دستگاه تصفیه هوای دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فیلتر هوا، تولید دستگاه تصفیه هوا و فیلتر باکس

ساخت فیلتر هوا، تولید دستگاه تصفیه هوا و فیلتر باکس