مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-08اقتصادي

تکمیل سد «بلیل» 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تکمیل سد «بلیل» خلخال نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است تا تکمیل و به بهره برداری برسد.

- خلخال- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تکمیل سد بلیل خلخال نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است تا تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر تقی زاده بعد از ظهر سه شنبه در بازدید وزیر جهاد کشاورزی از سدهای نیمه تمام شهرستان خلخال اظهار کرد: تلاش می کنیم اجرای پروژه های نیمه تمام و سدهای معیشتی که شرایط تأمین منابع آب بخش کشاورزی را دارند، امسال و سال های آینده به سرعت تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است، تصریح کرد: درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در تکمیل سدها و به تبع آن رونق کشاورزی در مناطق مستعد استان باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به طرح های نیمه تمام سدسازی در جنوب استان اردبیل اشاره کرد و گفت: سد معیشتی بلیل با گنجایش 56 هزار متر مکعب از سال 1388 شروع شده و هم اکنون با پیشرفیت حدود 80 درصد در حال اجرا است.

تقی زاده افزود: برای احداث سد تاکنون 33 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر سال گذشته رییس جمهور اختصاص یافته و برای تکمیل آن 30 میلیارد ریال دیگر نیز مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سد «بلیل» 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل سد «بلیل» 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد