مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-08ورزشي

17 نفر از ورزشکاران استان قم به مقام قهرمانی جهان دست یافتند


طی شش ماه اخیر 17 نفر از ورزشکاران قم به عناوین قهرمان جهان دست یافتند و رتبه کشوری قم در رقابت های استعدادهای برتر المپیاد ورزشی نیز جز 10 استان اول است.

- قم- مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: طی شش ماه اخیر 17 نفر از ورزشکاران قم به عناوین قهرمان جهان دست یافتند و رتبه کشوری قم در رقابت های استعدادهای برتر المپیاد ورزشی نیز جز 10 استان اول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم ثانی خانی ظهر سه شنبه در اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان که در آستانه برگزاری کنگره ملی 6090 شهید قم در سالن همایش خانه جوان برگزار شد اظهار داشت: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای گرانقدر و ایثارگری های خانواده های معظم شهدا است که باید قدردان آن باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: امروز دشمن نمی تواند عزتمندی ایران اسلامی را ببیند و این موضوع بزرگی است که آمریکا با همه قدرت در برابر ملت ایران ایستاده است و البته نمی تواند کاری از پیش ببرد.

ثانی خانی با اشاره به پیشرفت های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی در این سال ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته و قله های بزرگی را فتح کرده و این در حالی است که پیروزی ها در شرایطی که سخت ترین تحریم ها علیه کشور اعمال شده صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 نفر از ورزشکاران استان قم به مقام قهرمانی جهان دست یافتند

17 نفر از ورزشکاران استان قم به مقام قهرمانی جهان دست یافتند