مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-08سياسي

برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین


مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین گفت: رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سال جاری، برای دومین بار در قزوین و چهارمین بار در فضای ملی در بخش های انیمیشن، - نرم افزار موبایلی و بازی های موبایلی برگزار خواهد شد.

مرتضی امیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همانند سال گذشته که نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال برگزار شد، امسال نیز این رویداد ضمن اصلاح ضعف هایی با سبک و سیاق جدیدتری انجام خواهد شد.

وی افزود: در سال جاری این رویداد به صورت مردم پایه و عمومی نیز برگزار می شود و فراخوان ها در این رابطه اعلام شده که علاقه مندان می توانند از 9 الی 20 آبان ماه در تمامی پیام رسان ها در کانال Qazvin_event@ از توضیحات بیشتر درباره بستر جشنواره مطلع شوند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین تأکید کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال در قالب عکس، ویدئوهای موبایلی، پوستر و آثار گرافیکی برگزار می شود و علاقه مندان باید در سایت کشوری که در کانال فوق اعلام شده آثار خود را ثبت کنند و درنهایت این آثار در قزوین داوری خواهد شد، همچنین هم زمان با اختتامیه رویداد تخصصی از نفرات برتر در بخش آثار عمومی نیز تقدیر می شود.

استقبال از رویداد در سال گذشته وی ادامه داد: رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سال جاری برای دومین بار در قزوین و چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین

برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین