مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-08سياسي

نقش صنایع دستی و گردشگری به عنوان پیشران در شکوفایی خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: با توجه به توانمندی هایی که مرکز خراسان شمالی دارد می توان از ظرفیت صنایع دستی و گردشگری برای توسعه شهری استفاده کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: با توجه به توانمندی هایی که مرکز خراسان شمالی دارد می توان از ظرفیت صنایع دستی و گردشگری برای توسعه شهری استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین جلسه بجنورد شناسی با محوریت صنایع دستی، گردشگری و توسعه شهری بجنورد با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان، عضو شورای اسلامی شهر بجنورد، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد و صنعتگران خانه ترویج صنایع دستی بجنورد در تالار عمارت مفخم برگزار شد.

علی مستوفیان در این جلسه با اشاره به این مطلب که صنایع دستی و گردشگری یک موضوع عمومی است و باید تمام دستگاه ها در توسعه آن همکاری داشته باشند، افزود: در بخش صنایع دستی آمادگی کامل برای برون رفت مشکلات صنعتگران را داریم و می توانیم از ظرفیت دانشگاه ها برای برندسازی و معرفی صنایع دستی استان استفاده کنیم.

مستوفیان گفت: شرکت های دانش بنیان نقش به سزایی در توسعه صنایع دستی استان در بحث طراحی، تولید و بازاریابی دارند؛ لذا بایستی صنعتگران را به این سمت وسو سوق داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش صنایع دستی و گردشگری به عنوان پیشران در شکوفایی خراسان شمالی

نقش صنایع دستی و گردشگری به عنوان پیشران در شکوفایی خراسان شمالی