مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-08سياسي

همه چیز درباره انتخابات میان دوره ای آمریکا و تاثیر آن بر دولت بایدن


نتیجه انتخابات میان دوره ای امروز آمریکا تاثیر زیادی بر دو سال باقیمانده از ریاست جمهوری بایدن و انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 این کشور خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایالات متحده آمریکا امروز سه شنبه هشتم نوامبر 2022 (17 آبان 1401) انتخابات تعیین کننده میان دوره ای کنگره را برگزار می کند که نتیجه آن تاثیر زیادی بر دو سال باقیمانده از ریاست جمهوری جو بایدن و همچنین انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 این کشور خواهد داشت.

انتخابات میان دوره ای آمریکا در یک نگاه: در انتخابات امسال درباره سرنوشت 35 کرسی از 100 کرسی سنا رای گیری می شود همه 435 کرسی مجلس نمایندگان آمریکا به رای گذاشته می شود در این انتخابات 36 ایالت از 50 ایالت آمریکا فرماندار خود را تعیین می کنند آشنایی با انتخابات میان دوره ای آمریکا  این انتخابات برای تعیین کرسی های کنگره در آمریکاست که از دو بخش مجلس نمایندگان و سنا تشکیل شده است.

انتخابات میان دوره ای هر دو سال یکبار برگزار می شود و به دلیل قرار گرفتن در میانه دوره چهار ساله ریاست جمهوری آمریکا، به آن میان دوره ای می گویند.

کنگره آمریکا قوانین سراسری را وضع می کند که در آن مجلس نمایندگان تصمیم می گیرد که درباره کدام قوانین رای گیری شود، در حالی که سنا می تواند آن ها را رد یا تصویب کند، انتصاب ها از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره انتخابات میان دوره ای آمریکا و تاثیر آن بر دولت بایدن

همه چیز درباره انتخابات میان دوره ای آمریکا و تاثیر آن بر دولت بایدن