مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-08سياسي

نقش برجسته روحانیت در جهاد فرهنگی و تبلیغی


نماینده ولی فقیه در مازندران نقش روحانیت را در عرصه های مختلف از جمله جهاد تبلیغی و فرهنگی در سواحل ویژه و برجسته برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرجسته بوده است.

وی نقش روحانیت را در جهاد فرهنگی در سواحل ویژه دانست و گفت: همچنین این گروه در توزیع خدمات و اقلام بین نیازمندان و گروه های هدف تلاش های زیادی به خرج داده اند.

وی با اظهار اینکه قشر روحانیت مظلومانه به خدمات رسانی می پردازند، افزود: امروز شاهد آن هستیم که امپراطور رسانه ای و استکبار جهانی در حال سو استفاده از خلوص روحانیت هستند و می خواهند روحانیت را به حاشیه برند.

آیت الله لایینی تصریح کرد: استکبار جهانی خدمات و ایثار روحانیت را بی انصافانه مورد بی مهری قرار داده اند در حالی این خدمات وایثارگری ها باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه روحانیت در شرایط وانفسا از مردم دستگیری کرده است، گفت: برای ناکامی امپراطوری رسانه ای دشمن و بیان دستاوردهای خدمات روحانیان برپایی نمایشگاه و تولید محتوای درست برای آشنایی مردم با این دستاوردها ضروری به نظر می رسد.

وی خواستار تولید محتوای هنرمندانه و دارای جاذبه شد و گفت: باید از هنرهای مختلف نظیر تصویری، تجسمی و غیره برای بیان دستاوردها بهره گیری شود و نمایشگاه گفتمان خدمت هر ساله تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش برجسته روحانیت در جهاد فرهنگی و تبلیغی

نقش برجسته روحانیت در جهاد فرهنگی و تبلیغی