مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-08اقتصادي

8 میلیارد ریال برای طرح های حمایتی در چهارمحال و بختیاری هزینه شد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 8 میلیارد ریال برای اجرای 2 طرح لبخند مادری و امداد احسان در این استان تأمین و هزینه شد.

- شهرکرد- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 8 میلیارد ریال برای اجرای 2 طرح لبخند مادری و امداد احسان در این استان تأمین و هزینه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ابراهیمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در طرح لبخند مادری 100 بسته لوازم ضروری نوزاد به ارزش 4 میلیارد ریال به مادران دارای فرزند سوم و بیشتر در استان اهدا شده است.

وی افزود: همچنین در طرح امداد احسان برای کمک رسانی به خانواده های آسیب دیده ناشی از سیل مردادماه سال جاری 800 قلم لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز، ظروف غذاخوری و فرش اهدا شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: هدیه های طرح امداد احسان برای کمک رسانی به خانواده های آسیب دیده ناشی از سیل مردادماه سال جاری بین 200 خانوار نیازمند به ارزش 30 میلیارد ریال توزیع شد.

وی یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری برای کمک به خانواده های نیازمند و آسیبب دیدگان ناشی از بروز حوادث طبیعی در استان آمادگی کامل و لازم را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 میلیارد ریال برای طرح های حمایتی در چهارمحال و بختیاری هزینه شد

8 میلیارد ریال برای طرح های حمایتی در چهارمحال و بختیاری هزینه شد