مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-08اقتصادي

کاهش فاصله مشهد- بینالود با ساخت بزرگراه حرم تا حرم


استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح بزرگراه حرم تا حرم گفت: با ساخت این بزرگراه و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود کمتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوبعلی نظری ظهر سه شنبه در بازدید از شهر جدید بینالود با اشاره به پروژه بزرگراه حرم تا حرم اظهار کرد: با ساخت بزرگراه حرم تا حرم و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود بهتر خواهد شد و فاصله 60 کیلومتری مشهد به بینالود به حدود 35 کیلومتر کاهش پیدا می کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: آینده نگری و برنامه ریزی برای ساخت منازل در طرح نهضت ملی مسکن باید به گونه ای باشد که نیازهای آینده ساکنان این مناطق هم فراهم شود.

وی افزود: در این محدوده اولویت واگذاری می تواند با افراد محلی و یا کارگران مستقر در شهرک های صنعتی باشد ولی با این حال سایر افراد متقاضی هم می توانند از آن استفاده کنند.

نظری ادامه داد: مهمترین مزیت این منطقه ساخت منازل 200 متر مربعی به صورت ویلایی است که امکان استقرار 10 هزار متقاضی را دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: بسته های تشویقی دیگری همچون پروانه و نقشه ساخت رایگان هم در اختیار متقاضیان واحدها قرار می گیرد و باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا پس از ساخت منازل در این منطقه، امکانات شهری لازم در اختیار مردم قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فاصله مشهد- بینالود با ساخت بزرگراه حرم تا حرم

کاهش فاصله مشهد- بینالود با ساخت بزرگراه حرم تا حرم