مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-08دانش

نشست رییس فدراسیون ورزش های دانشگاهی و رییس فدراسیون کبدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای توسعه همکاری ها و تعامل مطلوب فدراسیون کبدی با فدراسیون دانشگاهی جلسه ای بین روسای فدراسیون های کبدی و دانشگاهی در محل این فدراسیون برگزار شد؛ - عباس خواجه اورسجی، رییس فدراسیون کبدی با هادی بشیریان رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای توسعه همکاری ها و تعامل مطلوب فدراسیون کبدی با فدراسیون دانشگاهی جلسه ای بین روسای فدراسیون های کبدی و دانشگاهی در محل این فدراسیون برگزار شد؛ بنابراین گزارش در این دیدار که با حضور خواجوی دبیر کل فدراسیون و فرهمند دبیر فدراسیون کبدی برگزار شد در راستای بررسی پتانسیل های موجود جهت همکاری مشترک بین دو فدراسیون و توسعه و گسترش ورزش کبدی در دانشگاه ها و استان ها بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست بشیریان گفت: با توجه به پتانسیل خوب دانشگاه ها و هیات های استانی و داشتن مجموعه های ورزشی متنوع و نیروی کاربلد و متخصص متوانیم همکاری خوبی در کلیه زمینه ها اعم از برگزاری مسابقات، کلاس های داوری و مربیگری با همکاری دو فدراسیون برگزار کنیم.

در ادامه اورسجی گفت: ما امادگی داریم با توجه به علاقه مندی جوانان به این رشته و دانشجو بودن اکثر ورزشکاران رشته کبدی این زمینه فراهم هست تا مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رییس فدراسیون ورزش های دانشگاهی و رییس فدراسیون کبدی

نشست رییس فدراسیون ورزش های دانشگاهی و رییس فدراسیون کبدی