مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-08اقتصادي

استان گلستان پیشتاز و ویترین همکاری های ایران و قزاقستان است


رییس اتاق مشترک ایران و قزاقستان خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه قزاقستان به لحاظ مسیر ژئوپلیتیک و ترانزیت نیاز دارد که همکاری های اقتصادی دو کشور افزایش یابد.

- رییس اتاق مشترک ایران و قزاقستان خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه قزاقستان به لحاظ مسیر ژئوپلیتیک و ترانزیت نیاز دارد که همکاری های اقتصادی دو کشور افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عابدی رییس اتاق مشترک ایران و قزاقستان در نشستی که از سوی سفارت قزاقستان به منظور در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری این کشور برگزار شده بود، گفت: متاسفانه ما درصد خیلی کمی از حجم تجارت خارجی قزاقستان با دنیا را داریم و با توجه به این که روابط خوب و حسنه ای بین دولت ها وجود دارد امااین رقم در تجارت خارجی شایسته نیست.

وی تصریح کرد : البته بخش عمده ای از درصد کم تجارت خارجی به سیاست های تجاری و ارزی خود ما برمی گردد لذا با توجه به جایگاه قزاقستان به لحاظ مسیر ژئوپلیتیک و ترانزیت نیاز دارد که همکاری های اقتصادی دو کشور افزایش یابد.

رییس اتاق مشترک ایران و قزاقستان با بیان اینکه استان گلستان پیشتاز و ویترین همکاری های ایران و قزاقستان است، گفت: ما 7 هزار قزاق را پذیرا هستیم و رابطه عاطفی و فرهنگی خوبی داریم و طی دو دهه گذشته تلاش زیادی برای ارتقای همکاری ها صورت گرفت و توانستیم براساس یکسری هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان گلستان پیشتاز و ویترین همکاری های ایران و قزاقستان است

استان گلستان پیشتاز و ویترین همکاری های ایران و قزاقستان است