مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-08پزشكي

هیچکدام از خدمات مرتبط با تالاسمی از پوشش بیمه خارح نشده


معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت : هیچکدام از خدمات تشخیصی درمانی تحت پوشش بیمه شدگان مبتلا به تالاسمی از پوشش خارج نشده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، مهرداد الهامی گفت: بسته حمایتی بیماران مبتلا به تالاسمی برابر اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شامل سرفصل های ویزیت پزشک ، مشاوره های روانشناسی و تغذیه ، شنوایی سنجی و بینایی سنجی ، خدمات پرتو پزشکی ، تصویر برداری و آزمایشگاهی ، خدمات توانبخشی در حال حاضر در سامانه نسخه الکترونیک سازمان بیمه سلامت پیاده سازی شده و بیمه شدگان مشمول در قالب نسخه الکترونیک علاوه بر سهم بیمه پایه از پوشش صندوق برخوردار می باشند .

 معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بسته تالاسمی از بسته هایی است که در اولین مرحله اجرای صندوق صعب العلاج و از آبانماه سال جاری عملیاتی شده است .

 در سال جاری هیچکدام از خدمات تشخیصی درمانی تحت پوشش بیمه شدگان مبتلا به تالاسمی در بخش سرپایی و بستری از پوشش خارج نشده و کلیه تعهدات بیمه پایه کمافی السابق برقرار می باشد .

 وی تاکید کرد : هزینه پمپ دفروکسامین ( دسفرال ) برابر ضوابط و بر اساس فاکتورهای معتبر ، به صورت 100 در صد مبلغ رسمی تعیین شده قابل پرداخت می باشد، ضمن اینکه بر اساس بند ( ج )


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچکدام از خدمات مرتبط با تالاسمی از پوشش بیمه خارح نشده

هیچکدام از خدمات مرتبط با تالاسمی از پوشش بیمه خارح نشده