مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-08سياسي

مسولان با آینده نگری و مدیریت مشکلات جامعه را حل کنند


امام جمعه سنندج با اشاره به تورم و مشکلات اقتصادی جامعه، گفت: مسولان با آینده نگری و مدیریت مشکلات و چالش های جامعه را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فائق رستمی در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج با اشاره به اغتشاشات و اعتراضات در کشور اظهار کرد: مطالبات، انتخابات و خواست ها و اعتراضات سازنده در تمام تاریخ وجود داشته است اما تخریب اموال عمومی و تعرض به اموال مردم جایز نیست.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: مدیران در سایه مدیریت جهادی با اتکا به روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و توکل به خدا در راستای دفاع از عزت جمهوری اسلامی و توسعه اقتصادی کشور تلاش کنند .

وی رهایی از وابستگی به بیگانگان را نیازمند تقویت اعتماد ملی در نخبگان دانست و اظهار کرد: دشمنان نظام درصدد تضعیف اقتصاد کشورهای مسلمان و تبدیل این کشورها به مصرف کننده هستند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه دین اسلام بر مشورت، عدات، مساوات، عمران و آبادانی تاکید فراوان دارد افزود: دین اسلام از ارزش های انسانی، حقوق و کرامت انسان ها دفاع کرده است.

وی با عنوان اینکه کردستان از منابع خدادادی و موهبت های بالقوه اقتصادی زیادی برخوردار است تصریح کرد: با بهره گیری از این ظرفیت ها و توسعه استان  می توان کردستان را قطب اقتصادی کشور بدل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسولان با آینده نگری و مدیریت مشکلات جامعه را حل کنند

مسولان با آینده نگری و مدیریت مشکلات جامعه را حل کنند