مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-08اقتصادي

شکایت مالکین پروژه خیابان آیت اله وحید بهبهانی را متوقف کرد


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهبهان از توقف اجرای پروژه خیابان آیت اله وحید بهبهانی تا بررسی کامل این پروژه خبر داد.

- کیوان جاودان زاده رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهبهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: احداث پروژه تجاری خیابان آیت اله وحید بهبهانی واقع در مرکز شهر بهبهان به منظور باسازی بافت فرسوده و رونق اقتصادی تعریف گردید.

وی افزود: باتوجه به مطالبه اهالی و ساکنین این منطقه مبنی بر نحوه تخریب خانه ها، معابر و بافت فرسوده در این منطقه و همچنین نحوه محاسبه خرید خانه ها طبق بررسی صورت گرفته و همچنین پیرو نامه اداره کل راه و شهرسازی استان  و اداره میراث فرهنگی و گردشگری از ادامه عملیات اجرای این پروژه تا انجام بررسی دقیق ممانعت به عمل آمد.

جاودان زاده خاطر نشان شد هماهنگی و مکاتبات لازم جهت جلوگیری از عملیات ساخت و ساز این پروژه با دیگر ارگان های مربوطه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس : احداث پروژه خیابان آیت اله وحید بهبهانی در مرکز شهربهبهان می تواند باعث جلوه زیبا و رونق به کسب کار شود.

چندین سال از شروع به کار این پروژه می گذرد ولی باتوجه به نداشت برخی مجوزات و همچنین شکایت برخی از مالکین خانه های تخریب شده مبنی بر ناعادلانه بودن نرخ خرید خانه ها و جانمایی معابر این خیابان هنوز به سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت مالکین پروژه خیابان آیت اله وحید بهبهانی را متوقف کرد

شکایت مالکین پروژه خیابان آیت اله وحید بهبهانی را متوقف کرد