مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:552022-11-08پزشكي

امحای پسماندهای شیمیایی دارویی مراکز بهداشتی درمانی همدان آغاز شد


مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از آغاز امحای پسماندهای شیمیایی دارویی مراکز بهداشتی درمانی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لیدا رفعتی با بیان اینکه یکی از منابع مهم تولید پسماند در هر شهر، مراکز بهداشتی_ درمانی هستند که تولیدکننده طیف وسیعی از انواع پسماندها هستند، گفت: بی توجهی به مدیریت این گونه پسماندها، محیط زیست و سلامت انسان را به مخاطره می اندازد.

وی ادامه داد: زباله های دفع شده در مراکز بهداشتی درمانی زباله های شیمیایی و دارویی از انواع این زباله ها است که دفع این مواد تابع ضوابط و قوانین خاصی است و باید با نظارت کامل متخصصان صورت گیرد به همین دلیل تفکیک صحیح زباله های بیمارستانی از مبدأ اهمیت فراوانی دارد، تا این زباله ها با دیگر پسماندهای شهری و صنعتی ترکیب نشود.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه مدیریت پسماندهای شیمیایی دارویی استان همدان از سال 1395 آغاز شده است، افزود: تا سال 1398 یک شرکت به عنوان طرف قرار داد با دانشگاه علوم پزشکی همدان در حال فعالیت بود که بعد از اتمام قرار داد و باطل شدن مجوز شرکت مذکور دفع این زباله ها با مشکل مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای پسماندهای شیمیایی دارویی مراکز بهداشتی درمانی همدان آغاز شد

امحای پسماندهای شیمیایی دارویی مراکز بهداشتی درمانی همدان آغاز شد