مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 18:152022-11-08اقتصادي

دولت به عشایر استان اردبیل توجه ویژه داشته باشد


نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالای عشایر استان اردبیل در تأمین مواد غذایی کشور، از دولت سیزدهم انتظار داریم توجه ویژه به عشایر این استان داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری عصر امروز در دیدار با تشکل ها و نخبگان حوزه کشاورزی شهرستان خلخال که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در خلخال برگزار شد، اظهار کرد: عشایر استان اردبیل در تأمین مواد غذایی کشور، نقش بسیار مهم و اساسی دارند بنابراین از دولت سیزدهم انتظار داریم به عشایر این استان توجه ویژه و خاصی داشته باشند.

  وی افزود: پس از آزادسازی قیمت ها و اصلاح یارانه ها، دامداران کشور با مشکلات متعددی روبه رو شدند که باید دولت در سریع ترین زمان ممکن این مشکل را به شکل اساسی رفع کند .

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود سد معیشتی در خلخال، تصریح کرد: برخی از روستاهای شهرستان خلخال جهت ادامه سکونت، دامداری و کشاورزی نیازمند سد معیشتی است.

گردوی خلخال نیازمند توجه و حمایت مسؤولان است نظری ادامه داد: گردوی خلخال پتانسیل رقابت با بهترین گردوهای کشور را دارد ولی نیازمند توجه به این حوزه است که لازم است از سوی مسؤولان، حمایت های لازم صورت گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به عشایر استان اردبیل توجه ویژه داشته باشد

دولت به عشایر استان اردبیل توجه ویژه داشته باشد