مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-08اقتصادي

کاهش فاصله مشهد- بینالود با ساخت بزرگراه حرم تا حرم


استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح بزرگراه حرم تا حرم گفت: با ساخت این بزرگراه و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود کمتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی با اشاره به پروژه بزرگراه حرم تا حرم اظهار کرد: با ساخت بزرگراه حرم تا حرم و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود بهتر خواهد شد و فاصله 60 کیلومتری مشهد به بینالود به حدود 35 کیلومتر کاهش پیدا می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان گفت: خود آینده نگری و برنامه ریزی برای ساخت منازل در طرح نهضت ملی مسکن باید به گونه ای باشد که نیازهای آینده ساکنان این مناطق هم فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در شهر بینالود اولویت واگذاری برای طرح نهضت ملی مسکن می تواند با افراد محلی و کارگران شاغل در شهرک های صنعتی باشد ضمن اینکه مهمترین مزیت شهربینالود ساخت منازل 200 متر مربعی به صورت ویلایی است که امکان استقرار 10 هزار متقاضی را دارد.

نظری خاطرنشان کرد: بسته های تشویقی مانند پروانه و نقشه ساخت رایگان در اختیار متقاضیان واحدها قرار می گیرد و باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا پس از ساخت منازل در این منطقه، امکانات شهری لازم در اختیار مردم نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فاصله مشهد- بینالود با ساخت بزرگراه حرم تا حرم

کاهش فاصله مشهد- بینالود با ساخت بزرگراه حرم تا حرم