مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 19:352022-11-08ورزشي

اجرای هفته فرهنگی شاهین شهر با بیش از 50 برنامه


هفته فرهنگی شاهین شهر1401 با بیش از 50 برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری و .

متفاوت برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان شهردار شاهین شهر گفت: هفته فرهنگی شاهین شهر1401 با بیش از 50 برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری و .

متفاوت برگزار می شود.

سعید ابریشمی، امروز(چهارشنبه، 17 آبان) در نشست خبری با بیان این که هفته فرهنگی شاهین شهر رویداد جامعی برای بسترسازی، تحکیم روابط اجتماعی و تبیین ظرفیت های شهر است، اظهار کرد: در هفته فرهنگی شاهین شهر 1401 علاوه بر توجه به ایجاد تکاپو، شادی و نشاط اجتماعی در شهروندان و معرفی ظرفیت های اجتماعی شهر در سطح منطقه و استان تمهیدات و تدابیر بسیاری در راستای هویت بخشی و ارتقای جایگاه شاهین شهر نیز اندیشیده شده است.

وی هدف غایی توسعه را تقویت ظرفیت های اجتماعی در محور فرهنگی برشمرد و افزود: ورزشکاران، نام آوران، هنرمندان، فعالان حوزه اجتماعی، مفاخر علمی و شهروندانی که مسئولانه به توسعه شهری وارد می شوند ظرفیت های اجتماعی مولد و محرک توسعه اند.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه هفته فرهنگی 1401 شاهین شهر متفاوت با رویدادهای قبلی است، ادامه داد: در هفته فرهنگی شاهین شهر پیش رو هر روز از هفته متناسب با محتوای برنامه های تدوین شده به مضامین؛ ورزش، دانش، اقتصاد، کتاب خوانی، اقوام، هنر، شهروندی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هفته فرهنگی شاهین شهر با بیش از 50 برنامه

اجرای هفته فرهنگی شاهین شهر با بیش از 50 برنامه