مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-08اقتصادي

همایش فرصت های سرمایه گذاری گیلان در رشت برگزار می شود


اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان که از 23 تا 26 آبان ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

- ولی جهانی در نشست خبری امروز به مناسبت برگزاری اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان، اظهار کرد: این استان از مقاصد مهم گردشگری کشور است و افزایش 50 درصدی صدور موافقت اصولی صادر شده در نیمه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان دهنده مواجهه گیلان با حجم بالای سرمایه گذاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان افزود: اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان که از 23 تا 26 آبان ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می شود، نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری با 60 غرفه با مشارکت چند شهرداری از شهرهای مختلف در تالار مرکزی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون سرمایه گذارانی با حجم سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان نیز به استان ورود کرده اند، گفت: گیلان کوچک با ظرفیت های ساحلی و جنگلی دارای فرصت های غنیمتی برای سرمایه گذاری است؛ از این رو این همایش و نمایشگاه، فرصتی انسجام یافته برای ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی تلقی می شود.

جهانی بیان کرد: همایش یادشده برنامه ریزی برای انجام سرمایه گذاری های هدفمند است و برهمین اساس بناست طبق نیاز هر شهرستان مجوز سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فرصت های سرمایه گذاری گیلان در رشت برگزار می شود

همایش فرصت های سرمایه گذاری گیلان در رشت برگزار می شود