مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-08اجتماعي

پیگیری احداث فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر از وزارت نیرو


فرماندار اهر با بیان اینکه احداث فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر از وزارت نیرو پیگیری می شود، گفت: بوی نامطبوع در کنار سایر مشکلات، به مردم فشار مضاعف وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل غنی زاده عصر سه شنبه در جلسه پدافند زیستی با محوریت بوی نامطبوع در شهر اهر با اشاره به این که برخی اقدامات دستگاه های ذی ربط موجب شده بود تا بوی نامطبوع قطع شود، افزود: از 20 روز گذشته مجدداً بوی نامطبوع در شهر اهر استشمام می شود و این موضوع را اداره محیط زیست تأیید کرده است.

ابوالفضل غنی زاده خطاب به مدیران شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: بوی نامطبوع و عدم حل آن موجب نارضایتی شهروندان می شود، یک باره اعلام کنید که نمی توانید یا ایراد کار را بگویید؛ از طرفی فاضلاب به محلی که نباید تخلیه می شود قصد متهم نکردن نداریم، ولی چاره ی این است تا با ضرورت فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر احداث شود.

وی ادامه داد: شب ها تحمل بوی نامطبوع از سوی شهروندان اهری بسیار سخت است.

از این رو دادستان عمومی و انقلاب اهر پرونده ای در خصوص بوی نامطبوع تشکیل داده، تا مقصر مشخص شود با این حال انتظار داریم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و دستگاه های ذی ربط با جدیت موضوع را پیگیری و حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری احداث فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر از وزارت نیرو

پیگیری احداث فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر از وزارت نیرو