مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-08بين الملل

حزب یمنی: آمریکا برای جنگ در یمن آماده می شود


ائتلاف حزبی «اللقاء المشترک» با اشاره به اینکه آمریکا مخالف صلح در یمن است، تصریح کرد که این کشور برای جنگ در یمن آماده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  ائتلاف حزبی اللقاء المشترک به نقل از این ائتلاف گزارش داد، سازمان ملل موفق نشده است هیچ پیشرفتی در پرونده انسانی یمن داشته باشد و مواضع توطئه آمیزی علیه این کشور اختیار کرده است.

بر اساس بیانیه این ائتلاف، اظهارات مسئولان آمریکا به ویژه فرستاده این کشور در یمن محکوم است؛ زیرا این فرد مطالبات به حق مردم یمن در پرداخت حقوق و بازگشایی بندرگاهها و فرودگاهها را شروط غیر قابل تحقق عنوان کرده بود.

در این نشست با اشاره به اینکه آمریکا مخالف صلح در یمن است، تصریح شد، آمریکا برای جنگ در یمن آماده می شود.

افراد حاضر در این نشست تأکید کردند، ارتش یمن و یگان موشکی و پهپادی آن نباید اجازه دهند هیچ پایگاه نظامی در جزایر یمن به ویژه جزیره میون احداث شود؛ جزیره ای که در ورودی تنگه راهبردی باب المندب قرار دارد.

در بیانیه این نشست با اشاره به حمایت از حفظ منابع نفتی و گازی یمن و جلوگیری از غارت آن، درباره اغتشاشات اخیر ایران تأکید شد: با دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران اعلام همبستگی کامل می کنیم و موفقیتهای امنیتی آن را تبریک می گوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب یمنی: آمریکا برای جنگ در یمن آماده می شود

حزب یمنی: آمریکا برای جنگ در یمن آماده می شود