موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-08سياسي

تحقق اهداف نیاز به تحمل و تلاش دارد/لزوم مطالبه گری از دولت و مجلس


رییس شورای وحدت استان زنجان به مشکلات کشور در عرصه بین المللی با رهبری استکبار جهانی از جمله امریکا اشاره و تصریح کرد: هرآنچه کتک در عرصه بین الملل می خوریم به دلیل اعتقاداتی است که داریم بنابراین برای به ثمر نشان دادن اهداف خود باید تحمل و تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سهیلا محمدی، حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی، رییس شورای وحدت استان زنجان با تاکید بر لزوم التزام عملی به حبل الله اظهار کرد: در این مسیر هر آنچه می توانیم باید نیروهای دلسوز انقلابی را تقویت و همراهی کرد.

رییس شورای وحدت استان زنجان به مشکلات کشور در عرصه بین المللی با رهبری استکبار جهانی از جمله امریکا اشاره و تصریح کرد: هر آنچه کتک در عرصه بین الملل می خوریم به دلیل اعتقاداتی است که داریم بنابراین برای به ثمر نشان دادن اهداف خود باید تحمل و تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اخلاق مداری و مدارا با همدیگر افزود: اعضای شورای ائتلاف برادران ما هستند و ما هیچ اختلافی با آنها نداریم.

بیگ محمدی با ابراز امیدواری برای حمایت شورای مرکزی از شوراهای استانی برای تبلیغ و ارائه این شورا در استان ها گفت: ان شاءالله ادامه مسیر هم به مطلوبیت انتخابات ریاست جمهوری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اهداف نیاز به تحمل و تلاش دارد/لزوم مطالبه گری از دولت و مجلس

تحقق اهداف نیاز به تحمل و تلاش دارد/لزوم مطالبه گری از دولت و مجلس