مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 20:502022-11-08سياسي

«هیوای» گیوی برندسازی شود/پیشرفت 75 درصدی پایاب سد کوثر


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر گیوی به شهر «به» و «هیوا» معروف بوده و شایسته است با ارقام اصلاح شده «هیوای» گیوی برندسازی شود.

- کوثر- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر گیوی به شهر به و هیوا معروف بوده و شایسته است با ارقام اصلاح شده هیوای گیوی برندسازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید غنی نظری عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر با اشاره به حاکمیت بی بدیل انقلاب اسلامی با الگوی مردم سالاری دینی و اندیشه آرمانی ولایتمداری اظهار کرد: مردم ایران در 13 آبان نشان دادند که نه سلطه گر هستند و نه سلطه بیگانگان را می پذیرند.

وی تصریح کرد: مردم به رغم پایبندی کامل به نظام اسلامی، نارضایتی اجتماعی و اقتصادی خود را به گوش مسئولان می رسانند و شایسته است مسئولان نیز در برآورده کردن این مطالبات به شکل مؤثر و راهگشا عمل کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سه سال اخیر بیش از 66 نفر از وزرا، معاونین و رؤسای سازمان ها در شهرستان خلخال و کوثر حاضر شده و با طرح مشکلات و پیگیری آنها سعی بر گشایش گره های کور در حوزه های مختلف بوده است.

نظری کوثر را از مناطق حاصلخیز در حوزه کشاورزی اعم از زراعت و باغ اعلام کرد و افزود: تولید به و یا هیوا در این شهرستان از شهرت منطقه ای و مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هیوای» گیوی برندسازی شود/پیشرفت 75 درصدی پایاب سد کوثر

«هیوای» گیوی برندسازی شود/پیشرفت 75 درصدی پایاب سد کوثر