مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:152022-11-08سياسي

گسترش چتر بیمه ای صندوق روستاییان و عشایر در لرستان


مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر لرستان با اشاره به گسترش چتر بیمه ای این صندوق در استان، از بیمه شدن 18 هزار نفر در لرستان طی امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا عسگریان امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه تلاش ما انجام کار جهادی در این مجموعه است اظهار داشت: در این راستا همه پای کار آمده ایم.

لزوم اطلاع رسانی خدمات صندوق بیمه روستاییان و عشایر وی با تاکید بر لزوم حمایت و همکاری اصحاب رسانه با مجموعه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در لرستان عنوان کرد: یکی از برنامه های ما بازدید از همه روستاهای استان برای آشنایی با شرایط روستاها است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر لرستان با اشاره به معرفی ظرفیت ها و خدمات این صندوق در بین روستاییان و عشایر استان افزود: این امر موجب ترغیب روستاییان برای استفاده از خدمات این صندوق بیمه شده است.

عسگریان در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت مستمر کارگزاری های تحت پوشش این صندوق بیمه در مناطق مختلف استان تصریح کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد ارتقای رتبه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در سطح کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش چتر بیمه ای صندوق روستاییان و عشایر در لرستان

گسترش چتر بیمه ای صندوق روستاییان و عشایر در لرستان