مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:202022-11-08سياسي

رییس قوه قضاییه به خراسان جنوبی سفر می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس قوه قضاییه و شورای عالی قضایی به استان، گفت: فرصت مناسب برای طرح مشکلات واحدهای تولیدی در سفر رییس قوه قضاییه به استان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در یازدهمین جلسه کمیسیون کارگری استان، به سفر قریب الوقوع رییس قوه قضاییه و شورای عالی قضایی به خراسان جنوبی اشاره و اظهار داشت: با توجه به اینکه معاونین و نمایندگان قوه قضاییه در جریان این سفر با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم در شهرستان ها حضور خواهند یافت، لذا ضرورت دارد دستگاه های مربوطه نسبت به احصاء واحدهای تولیدی که در حوزه قضایی دچار مشکل هستند، اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: لازم است فرصت طرح مشکلات برای مدیران این واحدها نیز فراهم شود.

وی گفت: حسب ضرورت، اداره کل صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تهیه لیست واحدهای تولیدی و کارگری مربوطه اقدام کنند تا از این فرصت مغتنم، نهایت بهره برداری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه به خراسان جنوبی سفر می کند

رییس قوه قضاییه به خراسان جنوبی سفر می کند