مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:302022-11-08سياسي

ارجاع موضوع تصفیه خانه فاضلاب اهر به دادستانی کل کشور


دادستان عمومی و انقلاب اهر از ارجاع موضوع تصفیه خانه فاضلاب اهر به دادستانی کل کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فاضلی عصر امروز سه شنبه در جلسه پدافند زیستی با محوریت بوی نامطبوع در شهر اهر اظهار داشت: بارها توصیه کردند تا منشأ بوی نامطبوع به صورت کارشناسی شناسایی شود، این در حالی است که انتشار بوی نامطبوع از تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر کاملاً محرز بود و شهروندان اهری با مراجعه به دادسرا از این معضل گلایه می کنند.

فاضلی با اشاره به این که اگر ایرادات تصفیه خانه فاضلاب اهر حل نشود و فاز دوم تصفیه خانه احداث نشود سال آینده زندگی سخت خواهد شد، گفت: در راستای دفاع از حقوق عامه به دادستان مرکز آذربایجان شرقی نامه نوشتیم و خواستار تذکر به مسئولان مربوطه شدیم و علاوه بر این ها، برای موضوع بوی نامطبوع اهر پرونده تشکیل داده ایم.

با اینکه می دانیم بوی نامطبوع از تصفیه خانه فاضلاب انتشار می یابد، اما معاون شرکت آب و فاضلاب استان به دادسرای تبریز نامه نوشته و اعلام کرده اند که تصفیه خانه فاضلاب اهر منشأ بوی نامطبوع نیست.

وی ادامه داد: گزارشی که از اداره کل محیط زیست استان دریافت کرده ام نشان می دهد که تصفیه خانه فاضلاب اهر ایرادات فنی دارد، اسناد و مدارک کافی از اینکه تصفیه خانه فاضلاب در شکل گیری بوی نامطبوع سهم ویژه ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع موضوع تصفیه خانه فاضلاب اهر به دادستانی کل کشور

ارجاع موضوع تصفیه خانه فاضلاب اهر به دادستانی کل کشور