مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:302022-11-08اقتصادي

توسعه اقتصاد و معیشت مرزنشینان؛ هدف کلان بازارچه های مرزی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف کلان بازارچه های مرزی، توسعه اقتصاد و معیشت مرزنشینان و در گام بعدی کمک به اشتغالزایی در نقاط صفر مرزی است.

- توسعه اقتصاد و معیشت مرزنشینان؛ هدف کلان بازارچه های مرزی ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف کلان بازارچه های مرزی، توسعه اقتصاد و معیشت مرزنشینان و در گام بعدی کمک به اشتغالزایی در نقاط صفر مرزی است.

جواد اشرفی، امروز 17 آبان ماه در اولین جلسه کارگروه اقتصادی منطقه 5 کشور که به دبیری استان و به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور همایون فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و معاونین هماهنگی امور اقتصادی استان های خراسان جنوبی، رضوی، شمالی، سیستان و بلوچستان ،کرمان و یزد برگزار شد، اظهار کرد: بازارچه مرزی نقطه ای محسور شده با استاندارد خاص در نقطه صفر مرزی است که مطابق با ماده 4 قانون ساماندهی مبادلات مرزی، توسط دولت و با رویکرد کمک به اقتصاد و معیشت جامعه مرز نشینان ایجاد می سود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که ایجاد بازارچه ها در توسعه اقتصادی تأثیرگذار بوده و می تواند ارتباطات تجاری را تسهیل کند، تصریح کرد: ایجاد بازارچه های مرزی در کاهش تنش های اجتماعی و امنیتی نیز تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد و معیشت مرزنشینان؛ هدف کلان بازارچه های مرزی

توسعه اقتصاد و معیشت مرزنشینان؛ هدف کلان بازارچه های مرزی