مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:352022-11-08اقتصادي

سدهای معیشتی با منابع حمایتی ملی تکمیل می شود


سدهای معیشتی استان اردبیل که در توسعه کشاورزی راهگشا است، با تأمین اعتبار مشترک ملی و استانی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر با حضور وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: این سدهای معیشتی که بالغ بر 30 مورد است، تا پایان دولت سیزدهم با تأمین منابع ملی و استانی تکمیل شده و به نفع کشاورزان به بهره برداری خواهد رسید.

وی جایگاه استان اردبیل به ویژه شهرهای جنوبی این استان را در تولید محصولات زراعی، باغی و دامی یادآور شد و تصریح کرد: خلخال و کوثر با داشتن محصولات باغی و زراعی ممتاز نظیر هیوا، گردو و انار از شهرت منطقه ای و ملی برخوردار است.

استاندار اردبیل قول مساعد وزیر جهاد کشاورزی را در تهیه و توزیع نهال پرثمر و نوسازی باغات کوثر یادآور شد و گفت: در تولید و صادرات برند معروف به گیوی می توان بهتر از این عمل کرد.

عاملی افزود: از محل سفر رییس جمهور اعتبارات خوبی برای تکمیل پایاب سد کوثر اختصاص یافته و قرار شد وزارت جهاد کشاورزی در تکمیل شبکه فرعی و آبرسانی مدرن به اراضی کشاورزی و باغی تلاش مضاعفی را انجام دهد.

استاندار اردبیل از کشاورزان جنوب استان خواست؛ با پایبندی به کشاورزی قراردادی و رعایت الگوی کشت، در سنددار کردن اراضی خود پیشقدم شده تا مشکلات گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدهای معیشتی با منابع حمایتی ملی تکمیل می شود

سدهای معیشتی با منابع حمایتی ملی تکمیل می شود