مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:352022-11-08سياسي

ضرورت راه اندازی انبار امدادی در سرعین


سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: سرعین فعلا انبار امدادی ندارد که با توجه به ضرورت وجود این انبار در شهرستان باید در این زمینه اقدام ویژه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید قویدل عصر سه شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه ایجاد انبار امدادی در سرعین ضرورتی انکارناپذیر است، اظهار کرد: شهرستان سرعین فعلاً انبار امدادی ندارد که با توجه به ضرورت وجود این انبار در شهرستان باید در این زمینه اقدام ویژه انجام شود.

وی افزود: تقاضا داریم مسئولان شهرستان سرعین زمین مورد نیاز برای انبار امدادی را تامین کنند تا ایجاد انبار امدادی در این شهرستان را آغاز کنیم.

سید علی فاطمی نیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف باعث قوت قلب مردم است، افزود: اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر در زمان حوادث به یاری مردم حادثه دیده می شتابند.

تجهیزات و امکانات جمعیت هلال احمر شهر سرعین باید تقویت شود باقر باقرزاده، فرماندار شهرستان سرعین نیز در این دیدار بیان کرد: باید تجهیزات و امکانات جمعیت هلال احمر در این شهر تقویت شود تا بتواند بیش از پیش به مردم و مسافران خدمات ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی انبار امدادی در سرعین

ضرورت راه اندازی انبار امدادی در سرعین