مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:452022-11-08سياسي

وضعیت مطالعه در کشور وخیم نیست


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: در حالی که مسئله کتابخانه عمومی قزوین در سفر رییس جمهور به قزوین طرح شده مسئولین استانی این پروژه را لغو شده می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین که شامگاه سه شنبه در کتابخانه عارف قزوین برگزار شد اظهار کرد: در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی قرار داریم و در این زمینه باید یادآور شد فضای ترویج کتابخوانی همواره در جریان است و هفته کتاب یک نماد و آغاز اتفاقات و باب طرح موضوعات و استمرار آن در طول ایام سال است.

دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور با اشاره به وضعیت استقرار کتابخانه ها در استان قزوین بیان کرد: در کشور 3700 کتابخانه عمومی وجود دارد و به نسبت سرانه جمعیت و وضعیت استان های دیگر باید گفت تعداد کتابخانه در استان قزوین بحرانی نیست.

وی با بیان این نکته که نهاد کتابخانه با توجه به شرایط و نیازهای فرهنگی جامعه باید خدمات خود را گسترش دهد و خدمات بیشتری را ارائه دهد و در این زمینه به زیرساخت های اولیه نیاز دارد عنوان کرد: کتابخانه مرکزی در هر استان یک موقعیت ویژه برای ارائه خدمات بیشتر در اختیار کتابخانه ها قرار می دهد و تا امروز 16 استان در کشور دارای این مزیت هستند و استان هایی نظیر قم، گیلان، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، هرمزگان و… پروژه کتابخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطالعه در کشور وخیم نیست

وضعیت مطالعه در کشور وخیم نیست