مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 22:252022-11-08سياسي

ادارات برای حل مشکل کودکان کار حساسیت ویژه داشته باشند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ادارات استان برای حل مشکل کودکان کار و خیابانی و بهبود وضعیت آنان با همه توان وارد شده و حساسیت ویژه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا ابراهیمی روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی کودکان کار و خیابانی آذربایجان غربی افزود: در این بخش، همه ما مسؤولیت ویژه داریم و باید در مرحله اول، به مسؤولیت خود به طور کامل عمل کنیم.

وی اضافه کرد: در صورتی که ما مسؤولان به وظایف خود در این خصوص عمل کنیم، زندگی بهتری می تواند در انتظار این کودکان باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از مشکلات در راستای رفع مشکل کودکان کار، ناهماهنگی بین ادارات مسؤول است که باید این ناهماهنگی به سرعت رفع شود.

ابراهیمی تاکید کرد: مدیریت این بخش می تواند جلوی معضلات اجتماعی آتی را بگیرد که همین امر برای آینده جامعه بسیار مهم است.

وی بر راه اندازی سامانه ای در راستای ثبت کودکان کار و خیابانی ساماندهی شده در آذربایجان غربی خبر داد و یادآور شد: با راه اندازی این سامانه، ناهماهنگی ها برطرف می شود.

ابراهیمی گفت: ما در این جلسات، فقط دنبال گزارش گیری نیستیم و بازدیدهایی را با هدف رفع مشکلات اجتماعی انجام می دهیم که این بازدیدها، برخی ناهماهنگی ها و نبود برنامه ریزی برای رفع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات برای حل مشکل کودکان کار حساسیت ویژه داشته باشند

ادارات برای حل مشکل کودکان کار حساسیت ویژه داشته باشند