مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 22:552022-11-08ورزشي

آیین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش اصفهان برگزار شد


از افتخارآفرینان استان اصفهان در المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیین تجلیل از افتخارآفرینان استان اصفهان در سومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور شامگاه سه شنبه در خانه وزنه برداری استان اصفهان برگزار شد.

ورزشکاران قهرمان الگوی جامعه هستند جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: المپیاد های استعداد های برتر ورزش کشور پس 2،3 سال وقفه، امسال در 22 در رشته در بخش دختران و پسران برگزار شد، استان اصفهان در 5 رشته در بخش ورزش و جوانان و 3 رشته در بخش آموزش و پرورش میزبان مسابقات بود.

وی افزود: اصفهان در رشته های هندبال، بسکتبال و تنیس روی میز در هر دو بخش دختران و پسران، بوکس پسران، جودو دختران، تکواندو و ژیمناستیک وظیفه میزبانی را بر عهده داشت، با کسب مجموع 90 مدال، استان اصفهان پس از تهران به مقام تایب قهرمانی دست یافت.

محمدی تصریح کرد: اگر معیار ارزش گذاری بر اساس سرانه جمعیت بود، اصفهان به مقام قهرمانی دست می یافت؛ یکی از اهداف ما این بود که تمرکز زدایی کنیم، مسابقات بعضی از رشته های مهم مثل بسکتبال و هندبال را در شهرستان های نحف آباد ک مبارکه برگزار کردیم؛ هیات های ورزشی استان طبق ارزیابی های انجام شده بیشترین تلاش ممکن را داشتند و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش اصفهان برگزار شد

آیین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش اصفهان برگزار شد