مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 23:302022-11-08ورزشي

ثبت نام 500 دانشجو در رشته های سوارکاری و مدیریت ورزشی


سرپرست فدراسیون سوارکاری با اشاره به مرکز علمی کاربردی سوارکاری گفت: توسط فدراسیون سوارکاری مرکز علمی کاربردی در رشته سوارکاری به صورت انحصاری در حال فعالیت است که در ترم اخیر نیز 500 دانشجو در رشته های مختلف سوارکاری و مدیریت ورزشی ثبت نام کردند.

- محمود حیدری امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جایگاه پرش با اسب اظهار کرد: ایران بین کشورهای منطقه به خصوص در رشته پرش با اسب جایگاه ویژه ای دارد و در این رشته سوارکاران زبده ای داریم که اسب های مناسبی نیز در این رشته همراه سوارکاران حضور می یابد و به نوعی قطب برتر در بین کشورهای منطقه هستیم.

  وی با اشاره به نتایج سال های گذشته ورزش پرش با اسب افزود :طی سال های 91 و 92 نیز با هماهنگی که با دامپزشکی انجام شد این امر محقق شد و نتایج خوبی توسط ورزشکاران ما کسب شد و اینک نیز اگر در بازی های آسیایی این امکان فراهم شود به طور حتم نتایج بهتری حاصل می شود.

سرپرست فدراسیون سوارکاری با اشاره به رشته های مختلف این رشته ورزشی گفت: پرش با اسب، درساژ، استقامت و هنرهای رزمی با اسب در این فدراسیون فعالیت دارند و هر ساله مسابقات مختلفی در این رشته ها برگزار می شود، ضمن اینکه جشنواره زیبایی نژادهای مختلف اسب ها نیز از دیگر محورهای کاری فدراسیون سوارکاری است که در طول سال به خصوص 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 500 دانشجو در رشته های سوارکاری و مدیریت ورزشی

ثبت نام 500 دانشجو در رشته های سوارکاری و مدیریت ورزشی