مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 23:302022-11-08سياسي

وزیر کشور وارد استان گلستان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «احمد وحیدی» وزیر کشور در سفر به استان گلستان، مورد استقبال علی محمد زنگانه و مسئولان استانی قرار گرفت.

- وزیر کشور برای حضور در جشنواره اقوام، شامگاه سه شنبه وارد استان گلستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در سفر به استان گلستان، مورد استقبال علی محمد زنگانه و مسئولان استانی قرار گرفت.

وزیر کشور در جمع خبرنگاران، هدف از این سفر را شرکت در جشنواره اقوام که در این استان برپا شده است، معرفی کرد و افزود: اقدام بسیار خوبی است که با همکاری استاندار و گردشگری اجرا شده است.

وحیدی، استان گلستان را نگین اقوام ایرانی توصیف کرد و ادامه داد: این استان محل مناسبی برای برپایی چنین جشنواره ای است که پس از توقف چند ساله، از سر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: اقوام ایرانی در این استان همواره با صلح و صفا در کنار هم زندگی کرده اند و این پیام را به همه مخابره می کند که همه اقوام تحت پرچم بلند ایران گرد هم می آیند و افتخارآفرینی می کنند.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره عدالت بودجه ای هم گفت: عدالت ورزی جزء شعار های اصلی دولت آیت الله رییسی است و یکی از دلایل سفر های استانی ایشان، همین موضوع بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور وارد استان گلستان شد

وزیر کشور وارد استان گلستان شد