مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 07:102022-11-09اقتصادي

ایجاد 995 شغل جدید حوزه صنایع دستی در کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: با ایجاد فضای مناسب برای حضور سرمایه گذاران، تاکنون 995 شغل جدید در استان ایجاد شده است.

- یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور تحقق شعار سال و توسعه کسب وکارهای استان در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‍ دستی، توجه حداکثری خود را بر ایجاد اشتغال و تحقق سیاست ‎های پیش بینی شده متمرکز کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه تاکنون 84 درصد از تعهد اشتغال این مجموعه محقق شده است، اظهار کرد: سهم تعیین شده برای این اداره کل در حوزه های سه گانه توسط کارگروه های ذی ربط برای سال جاری یک هزار و 183 نفر بوده است.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و همچنین ایجاد فضای مناسب برای حضور سرمایه گذاران، تاکنون 995 شغل جدید در استان ایجاد شده است.

گویلیان ضمن قدردانی از همکاری دستگاه های مربوطه و همچنین بانک های عامل در فرآیند اختصاص تسهیلات به جامعه هدف، وضعیت اشتغال ایجادشده را رضایت بخش دانست و افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود میزان اشتغال زایی در ماه های آینده نیز افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 995 شغل جدید حوزه صنایع دستی در کردستان

ایجاد 995 شغل جدید حوزه صنایع دستی در کردستان