مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-09پزشكي

نباید مبتلایان به EB در فارس از خدمات بی بهره باشند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از فعالان کمک به بیماران مبتلا به EB خواست برای شناسایی موارد احتمالی مبتلا به این بیماری تلاش کنند تا هیچ بیمار EB در فارس از خدمات درمانی موردنیاز، - بی بهره نباشد.

دکتر سید وحید حسینی در جلسه قدردانی از 11 استاد دانشگاه و 5 خیر فعال در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران EB در فارس، گفت: همراهی و تلاش اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای خدمت به بیماران پروانه ای نشان دهنده فرهیختگی و فهم بالای آنان است و این همراهی سبب شده تا بیماران EB در استان بهتر از سایر نقاط کشور شناسایی شوند و به آنان خدمت رسانی شود.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، او با اشاره به مشارکت همیشگی خیرین با حوزه سلامت افزود: خیرین با جان و دل برای خدمت به بیماران وارد میدان می شوند و در هر موقعیتی که نیاز بوده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز همراه بوده اند که این موضوع جای تقدیر دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این مشارکت فعالانه را گویای خردمندی خیرین حوزه سلامت استان دانست که در موارد مختلف، آماده کمک به بیماران هستند و ادامه داد: خیرین علاوه بر کمک های مالی، در زمینه ارائه کمک فکری نیز با دانشگاه همراه هستند و با ارائه راهکارهای مفید، به حل مشکلات و برطرف شدن مسائل بیماران کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید مبتلایان به EB در فارس از خدمات بی بهره باشند

نباید مبتلایان به EB در فارس از خدمات بی بهره باشند