مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-09اجتماعي

سامانه ای برای شناسایی چهره به چهره کودکان بازمانده از تحصیل


مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار است همکاران ما به در خانه کودکان بازمانده از تحصیل مراجعه کنند و اطلاعات آنها را به صورت میدانی جمع آوری و در سامانه قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمواجه شد و ما در دوران پساکرونا جزو اولین کشورهایی هستیم که به سرعت بازگرداندن دانش آموزانی را که به نحوی از آموزش فاصله گرفته اند در دستور کار خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه مهمترین اقدام ما ایجاد بانک اطلاعاتی در این زمینه است؛ گفت: مهمترین کار ما جمع آوری داده و اطلاعات است که بر اساس آن می توان تصمیم گیری های مناسبی را اتخاذ کرد.

مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: تحصیل گروه سنی 6 تا 17 سال وظیفه رسمی وزارت آموزش و پرورش است؛ بانک سوابق تحصیلی آنها را به روز کردیم و آنها را با قدرت پیش بردیم و آنلاین تفاوت این دو گزارش را در سامانه ای که به نام شهید سردار علی محمودوند است بارگذاری کردیم.

محمدی در تشریح سامانه شهید محمودوند گفت: بانک های اطلاعاتی و اطلس جغرافیایی ایران پهناور را در اقصا نقاط کشور برای شناسایی نقاطی که دانش آموزان بازمانده از تحصیل بیشتری دارند شناسایی کردیم؛ دوره شش ساله ابتدایی را به صورت مستقیم و دانش آموزان سنین بالاتر را معاونت متوسطه آموزش و پرورش بررسی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ای برای شناسایی چهره به چهره کودکان بازمانده از تحصیل

سامانه ای برای شناسایی چهره به چهره کودکان بازمانده از تحصیل