مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-09بين الملل

هیچ نشانه ای از حیات بیگانه در نزدیکی منبع سیگنال Wow نیست


پژوهشگران بار دیگر منشاء سیگنال مشهور Wow را بررسی کردند و چیزی مبنی بر اینکه از یک حیات فرازمینی هوشمند آمده باشد، نیافتند.

- هیچ نشانه ای از حیات بیگانه در نزدیکی منبع سیگنال "Wow" نیست پژوهشگران بار دیگر منشاء سیگنال مشهور Wow را بررسی کردند و چیزی مبنی بر اینکه از یک حیات فرازمینی هوشمند آمده باشد، نیافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، پژوهشگران از یک جفت تلسکوپ برای بررسی منطقه ای استفاده کردند که 45 سال پیش از آن یک سیگنال دریافت شده که ادعا می شد از جانب بیگانگان آمده است.

در حالی که پژوهش ها روی این سیگنال مشهور به سیگنال Wow به چیز مشخصی که نشان دهنده منشاء فرازمینی آن باشد نرسید، گروه پژوهشی می گوید این همکاری نویدبخش انجام جستجوهای دیگر برای حیات بیگانه هوشمند در خارج از زمین بوده است.

وائل فرح(Wael Farah) از اعضای این گروه پژوهشی می گوید این پژوهش حتی شامل بررسی داده های فضاپیمای نقشه برداری آسمان موسوم به گایا(Gaia) برای یافتن ستاره های خورشیدمانند بیشتری در ناحیه این سیگنال می شود.

فرح می گوید: این پژوهش نه تنها شامل منطقه پرحاشیه سیگنال Wow می شود، بلکه به مناطقی در آسمان که چگالی ستاره ها در آنها زیاد است، مانند مرکز کهکشانی و دیسک کهکشانی گسترش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ نشانه ای از حیات بیگانه در نزدیکی منبع سیگنال Wow نیست

هیچ نشانه ای از حیات بیگانه در نزدیکی منبع سیگنال Wow نیست