مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-09بين الملل

تدابیر شورای وزیران سعودی برای تشویق سرمایه گذاری مستقیم در ترکیه


شورای وزیران سعودی به ریاست پادشاه این کشور تدابیر جدیدی را برای تشویق سرمایه گذاری مستقیم در ترکیه اتخاذ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، شورای وزیران عربستان سعودی دیروز سه شنبه با اتخاذ تصمیماتی اعلام کرد که سرمایه گذاری مستقیم در ترکیه را تشویق می کند.

خبرگزاری عربستان سعودی (واس) این تصمیمات را در جریان نشست شورای وزیران به ریاست سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه سعودی در کاخ الیمامه در ریاض اتخاذ کرد.

نشست این شورا با اتخاذ چندین تصمیم از جمله اجازه دادن به وزیر سرمایه گذاری عربستان یا نماینده وی برای مذاکره با طرف ترکیه ای به پایان رسید.

تفویض اختیارات به وزیر سعودی یا نماینده او شامل رایزنی درباره پیش نویس یادداشت تفاهم بین دو کشور برای همکاری در زمینه تشویق سرمایه گذاری مستقیم، امضای آن و سپس ارائه نسخه نهایی امضا شده برای تکمیل مراحل سازمانی است.

گفتنی است که خالد بن عبدالعزیز الفالح وزیر سرمایه گذاری عربستان در 27 اکتبر گذشته در حاشیه ششمین کنفرانس ابتکار آینده سرمایه گذاری که در ریاض پایتخت عربستان برگزار شد، میزبان نورالدین نباتی وزیر خزانه داری و دارایی ترکیه بود.

الفالح در این دیدار تأکید کرد که تجار سعودی در زمینه های مختلف مانند فناوری، املاک و انرژی در ترکیه سرمایه گذاری خواهند کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر شورای وزیران سعودی برای تشویق سرمایه گذاری مستقیم در ترکیه

تدابیر شورای وزیران سعودی برای تشویق سرمایه گذاری مستقیم در ترکیه