مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-09سياسي

پیشرفت های خیره کننده ایران دشمن را نگران و پریشان کرده است


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: پیشرفت های خیره کننده ایران در عرصه های علم و فناوری و پیشران های اقتصادی، دشمن را عمیقا نگران و پریشان کرده است.

- ‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح چهارشنبه در جمع کارشناسان حوزه سیاسی افزود: نظام اسلامی متکی به رأی ونظر مردم است و این مهم در تمام وجوه حاکمیتی کشور مشاهده می شود.

وی با اشاره به مشکلات عمده کشور در عرصه های فرهنگی و اقتصادی ادامه داد: انقلاب اسلامی راهکار بومی و عملیاتی برای برون رفت از مشکلات را تجربه کرد که طی آن گردنه های سخت را پشت سر گذاشت.

‏ معاون استاندار مازندران افزود: چالش های بنیادین کشور ناشی از عدم کاربست نسخه های بومی وملی در دولت های گذشته است.

این مسئول با اشاره به خسارت های ناشی از وادادگی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی خاطرنشان کرد: باید با اتکا به آموزه های وحیانی اسلام و اندیشه سیاسی ولایت فقیه کشور را به قله های پیشرفت و بالندگی رهنمون شویم.

‏ رییس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت: پیشرفت های خیره کننده ایران در عرصه های علم و فناوری و پیشران های اقتصادی دشمن را عمیقاً نگران و پریشان کرده است.

‏ وی نیاز امروز کشور را اراده های ایمانی و معتقد به گفتمان عدالت محوری دانست وافزود: جوانان مؤمن وانقلابی در گام دوم انقلاب برای شتاب بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های خیره کننده ایران دشمن را نگران و پریشان کرده است

پیشرفت های خیره کننده ایران دشمن را نگران و پریشان کرده است