مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-09فرهنگي

تئاتر معلولان در زنجان روی صحنه می رود


جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت طلوع با تأکید بر تغییر نگرش جامعه، پیشگیری از گسترش فرهنگ ناتوانی و ایجاد ارتباطی هماهنگ، - ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت "طلوع" با تأکید بر تغییر نگرش جامعه، پیشگیری از گسترش فرهنگ ناتوانی و ایجاد ارتباطی هماهنگ، تأثیرگذار، متقابل و پویا، بدور از تفاوت ها و محدودیت های فیزیکی و بیانی طراحی شده است.

سلمان حسینی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت طلوع ، اظهار کرد: در این جشنواره افراد دارای معلولیت و هنرمندان با یکدیگر همکاری و تعامل نزدیک دارند.

جشنواره طلوع با توجه به اهداف تربیتی و آموزشی هنر نمایش و نقش مؤثر و ارزشمند آن در توانمندسازی افراد معلول و کارکرد اجتماعی آن به ویژه در ارتقاء سطح آگاهی عمومی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره طلوع با تأکید بر تغییر نگرش جامعه، پیشگیری از گسترش فرهنگ ناتوانی و ایجاد ارتباطی هماهنگ، تأثیرگذار، متقابل و پویا، بدور از تفاوت ها و محدودیت های فیزیکی و بیانی و برگرفته از اندیشه های متکی بر باوری مشترک و یافتن زبانی مشترک، طراحی و برنامه ریزی شده است، افزود: استان زنجان برای سومین بار است که به عنوان میزبان جشنواره منطقه ای افراد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر معلولان در زنجان روی صحنه می رود

تئاتر معلولان در زنجان روی صحنه می رود